گلدان مشکی

انواع گلدان مشکی

گلدان مشکی
مرتب‌سازی بر اساس:
گلدان مشکی
گلدان مشکی
گلدان کلاسیک بزرگ
گلدان کلاسیک بزرگ

 

در دنیای کاشت انواع گل و گیاه، گلدان‌ مشکی از جنس پلی اتیلن به عنوان یک گزینه محبوب برای نگهداری گیاهان و گل‌ها شناخته شده‌ است. کیفیت بالای متریال استفاده شده در تولید و ظاهر شیک و مدرن این نوع گلدان، قابلیت تطبیق‌پذیری آنها برای کاشت انواع گل و گیاه در فضاهای متعدد مانند باغ، حیاط خانه و ویلا، یا محیط‌‌های تجاری را فراهم کرده است. رنگ مشکی این نوع گلدان باعث می‌شود که رنگی با ویژگی‌های بی‌نظیر برای تطبیق با هر دکوراسیونی باشد. این نوع گلدان‌ها در ابعاد و مدل‌های متنوعی مانند گرد، مستطیلی و استوانه‌ای در مجموعه‌ی تی پی سی دکور تولید می‌شوند تا بتوانند با هر فضایی تطبیق یابند؛ در ادامه به بررسی بیشتر این مدل گلدان‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از گلدان‌های مشکی بزرگ

انواع گلدان مشکی بزرگ و کوچک، در مدل‌‌ها و ابعاد گوناگون تولید می‌شوند که برخی از مزایای آن عبارت‌اند از:

  • سبکی و سهولت در حمل و نقل

گلدان‌های پلاستیکی پلی اتیلن بسیار سبک هستند. به همین دلیل امکان حمل و نقل آسان و راحت انواع گل‌ها را فراهم می‌کنند. در محیط‌هایی که به دلیل تغییر فصل نیاز به تعویض مکرر مکان گلدان وجود دارد، استفاده از این گلدان‌ها برخلاف گلدان‌های سنگی یا سفالی بسیار آسان خواهد بود. به همین دلیل این نوع گلدان‌ها برای استفاده در داخل و خارج از منزل مناسب هستند.

  • مقاومت در برابر ضربه

خرید گلدان مشکی پلاستیکی بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ چرا که به دلیل جنس خود، مقاومت خوبی در برابر ضربه داشته و احتمال شکستن یا ترک خوردن آنها بسیار کم است. بنابراین می‌توان با انتخاب سایز مناسب گلدان، تا چند سال نیاز به تعویض مکرر گلدان را از بین برد.

  • سایز و شکل‌های متفاوت

گلدان‌های مشکی در شکل‌های گرد، مستطیلی، مربعی و استوانه‌ای بلند و کوتاه تولید می‌شوند که برخی از آنها به صورت ساده و بعضی دیگر مدل‌دار هستند. می‌توان متناسب با ترجیحات خود بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کرد.

  • مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف

گلدان پلاستیکی به دلیل مقاومت در برابر اشعه UV به خوبی در برابر شرایط جوی مختلف مانند باران، آفتاب، گردوغبار هوا، یخبندان و... مقاومت می‌کند، بنابراین گلدان‌هایی از این جنس مناسب برای استفاده در فضای باز هستند بدون اینکه رنگ آنها دچار مشکل شده یا گلدان دچار پوسیدگی شود.

  • قابلیت شستشو و تمیزکاری آسان

گلدان مشکی پلاستیکی بزرگ به راحتی قابل شستشو و تمیزکاری است و نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارد؛ حتی می‌توان گلدان را با دستمال نمدار به آسانی تمیز کرد.

 خرید گلدان پلاستیکی بزرگ مشکی

گلدان‌های مشکی بزرگ از جنس پلاستیک فشرده یا پلی اتیلن هستند که دلیل محبوبیت در بازارها و فروشگاه‌های گل و گیاهان، با قیمت‌های مختلفی قابل دسترسی هستند. این نوع گلدان ها معمولاً قیمت مناسبی نسبت به گلدان‌هایی از جنس سنگ دارند، اما به طور کلی عوامل تاثیرگذار بر قیمت آنها شامل سایز و ابعاد گلدان، جنس پلی اتیلن به کار رفته در تولید و معتبر بودن برند است.

نتیجه‌گیری

استفاده از گلدان‌های مشکی بزرگ از جنس پلاستیک به دلیل مزایایی که ارائه می‌دهند، یک گزینه پرکاربرد به شمار می رود. قیمت گلدان مشکی بسیار مناسب بوده و سبکی، مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی و قابلیت شستشو و تمیزکاری آسان، آنها را به گزینه‌ مناسبی برای نگهداری گیاهان و گل‌ها در داخل و خارج از منزل تبدیل کرده است.

خرید انواع گلدان‌های پلی اتیلن از تی پی سی دکور

تی پی سی دکور یک مرجع معتبر برای خرید انواع گلدان های پلی اتیلن است که گلدان‌های مشکی بزرگ و دیگر مدل ها را در سایزهای گوناگون تولید می‌کند. این مجموعه همچنین ارائه دهنده انواع گلدان‌های پلی اتیلن نوری نیز است  و به عنوان مرجع برتر گلدان‌های دکوراتیو و نوری شناخته می‌شود. برای مشاهده محصولات و خرید گلدان مشکی همین امروز از طریق وب‌سایت این مجموعه اقدام نمایید.