گلدان پلاستیکی

انواع گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی
مرتب‌سازی بر اساس:
گلدان پلاستیکی
گلدان پلاستیکی
گلدان استوا
گلدان استوا

در حوزه باغبانی و مراقبت از گیاهان، انتخاب گلدان مناسب برای پرورش گیاهان سالم بسیار مهم است. از آنجایی که گل‌ها و گیاهان باید برای مدت زمان زیادی در یک گلدان باقی بمانند و بیش از حد جابه‌جا نشوند تا سیستم ریشه قوی و سالمی ایجاد کنند، خرید گلدان پلاستیکی با سایز مناسب و متریال باکیفیت، از اهمیت بسیار بالایی است گلدان‌های پلاستیکی نوعی از گلدان پلی اتیلن است، به دلیل تولید شدن در شکل‌های مختلف مستطیلی، گرد و مربعی شکل، تطبیق‌پذیری، دوام و مقرون‌به‌صرفه بودن به عنوان یک انتخاب محبوب در بین گلدان‌های باغبانی ظاهر شده‌اند. جنس محکم این نوع گلدان‌ها باعث جلوگیری از شکسته‌شدن راحت و در نتیجه دوام و ماندگاری بالای آنها شده است. در ادامه بیشتر با گلدان بزرگ پلاستیکی و قیمت آن آشنا خواهیم شد.

مزایای استفاده از گلدان پلاستیکی

اکثر گلدان‌های پلاستیکی از پلی اتیلن با دوام ساخته شده‌اند تا مزیت‌های یک گلدان با دوام را به طور کامل ارائه دهند. در واقع خرید گلدان پلاستیکی بزرگ مزایا زیر را به همراه دارد:

  • دوام و طول عمر

گلدان‌های پلاستیکی به دلیل انعطاف‌پذیری خود در برابر شرایط مختلف محیطی مشهور هستند. بر خلاف جایگزین‌های سفالی یا سرامیکی، گلدان‌های پلاستیکی در برابر ترک خوردن، خرد شدن و شکستگی مقاوم بوده و برای استفاده در داخل و خارج از خانه ایده‌آل هستند. توانایی آنها برای مقاومت در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید، رطوبت و دماهای متغیر تضمین‌ می‌کند که گیاهان شما در طول فصول مختلف سال، محافظت‌ می‌شوند.

  • سبک و قابل حمل

یکی از ویژگی‌های بارز گلدان‌های پلاستیکی سبک وزن بودن آنها است. این مزیت، حمل و نقل و چیدمان مجدد را آسان‌ می‌کند. چه در حال تغییر موقعیت باغ خود برای بهینه سازی نور خورشید باشید و چه قصد دارید دکوراسیون گیاهان خود را تغییر دهید، خرید گلدان پلاستیکی راحتی بی نظیری را ارائه‌ می‌دهد. علاوه بر این، قابل حمل بودن آنها را به یک انتخاب عالی در شرایطی که نیاز به تغییر مکان گلدان وجود دارد، تبدیل‌ می‌کند.

  • تطبیق‌پذیری در طراحی

از مدل‌های شیک و مدرن گرفته تا طرح‌های کلاسیک و قدیمی، گلدان‌های پلاستیکی در مجموعه‌ای از مدل‌ها و سبک‌ها برای هر سلیقه و سبکی عرضه می‌گردند. آنها در شکل‌های مستطیل، دایره، مربعی و همچنین گلدان‌های تزیینی مانند استوانه‌ای یا گرد طرح‌دار تولید‌ می‌شوند. علاوه بر این، آنها را‌ می‌توان به راحتی رنگ آمیزی یا سفارشی‌سازی کرد تا با دکور فعلی شما مطابقت داشته باشد و امکان ایجاد خلاقیت در فضا را فراهم‌ ‌کند.

  • مقرون‌به‌صرفه بودن

در مقایسه با گلدان سفالی یا سنگی، قیمت گلدان پلاستیکی مستطیل بزرگ و همچنین قیمت دیگر مدل‌های گلدان پلاستیکی، با توجه به دوام و ماندگاری این نوع گلدان به صرفه خواهد بود. این ویژگی، آنها را برای باغبانان یاعلاقه‌مندان به گل و گیاه با هر بودجه‌ای در دسترس قرار‌ می‌دهد. علاوه بر این، جنس مواد به کار رفته در تولید گلدان بزرگ پلاستیکی باعث صرفه‌جویی طولانی مدت در تعویض و تعمیر‌ می‌شود.

  • مقاومت در برابر اشعه UV

در تولید گلدان‌های پلاستیک با جنس پلی اتیلن، از مواد مقاوم در برابر اشعه UV استفاده شده که در برابر نور خورشید و همچنین قرار گرفتن در معرض هوای سرد و گرم، بسیار مقاوم هستند و به سادگی ترک نخورده و نمی‌شکنند.

قیمت انواع گلدان پلاستیکی بزرگ

به طور معمول قیمت گلدان‌های بزرگ پلاستیکی پلی اتیلن به عوامل مختلفی از جمله کیفیت پلی اتیلن به کار رفته در تولید آن، اندازه و سایز گلدان، معمولی یا نورانی بودن گلدان و مدل‌های مختلف آن بستگی دارد. اما در هر صورت خرید آنلاین گلدان پلاستیکی از تولیدکنندگان مطرح کشور مانند مجموعه تی پی سی دکور، مزیت‌های ویژه‌ای از جمله ماندگاری و طول عمر بالای گلدان‌ها و اطمینان از کیفیت بالای آن‌ها را به همراه دارد که منجر به خریدی به صرفه خواهد شد.

خرید اینترنتی گلدان پلاستیکی سایز بزرگ از مجموعه تی پی سی دکور

مجموعه تی پی سی دکور تولیدکننده انواع گلدان‌های پلی اتیلن معمولی، نورانی و دکوراتیو است که کلیه گلدان‌های خود را با مواد پلی اتیلن باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید‌ می‌کند. در این مجموعه علاوه بر خرید گلدان پلاستیکی در ابعاد و مدل‌های گوناگون‌ می‌توانید انواع گلدان نوری دکوراتیو در ابعاد و شکل‌های گوناگون را نیز به سادگی تهیه نمایید. برای مشاهده لیست محصولات و خرید گلدان پلاستیکی بزرگ و همچنین دیگر مدل‌ها همین امروز از طریق وب‌سایت تی پی سی دکور اقدام فرمایید.