گلدان نورانی

خرید و قیمت گلدان نورانی

گلدان نورانی
مرتب‌سازی بر اساس:
گلدان نورانی
گلدان نورانی
گلدان گرد سینوسی
گلدان گرد سینوسی
گلدان کوبیا
گلدان کوبیا
گلدان مستطیل هلما
گلدان مستطیل هلما
گلدان استوانه هلما
گلدان استوانه هلما
گلدان اسپیرال
گلدان اسپیرال
گلدان آنتیک نورانی
گلدان آنتیک نورانی
گلدان کروی نورانی
گلدان کروی نورانی
گلدان کوبیس
گلدان کوبیس
گلدان طرح گل
گلدان طرح گل
گلدان رومیزی
گلدان رومیزی
گلدان مکعب
گلدان مکعب
گلدان مربع سینوسی
گلدان مربع سینوسی
گلدان پیلار
گلدان پیلار
گلدان استوانه سه تکه
گلدان استوانه سه تکه

گلدان‌ها، جزئی جدایی‌ناپذیر از دکوراسیون داخلی و خارجی به شمار می‌روند. امروزه با توجه به مزایای وجود گل و گیاه در محیط‌های داخلی و خارجی و تأثیر این دسته از المان‌ها و وسایل بر مباحث زیبایی‌شناسی، استفاده از گلدان‌هایی با رنگ و طرح متناسب با محیط، بسیار اهمیت دارد. گلدان نورانی آذین پلی نور، یکی از انواع گلدان پلی اتیلنی است که به دلیل امکان روشنایی و نورانی‌بودن، محبوبیت بسیاری در نزد افراد دارد. استفاده از این گلدان‌های جذاب، باعث جذابیت بالای محیط شده و چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند.

گلدان نورانی چیست؟

گلدان نورانی، جزء گلدان‌های پلی اتیلنی بوده که برای نگهداری از گیاهان، مناسب هستند. با توجه به وجود لامپ‌ در این گلدان‌ها، می‌توان از گلدان نوری در جهت نورپردازی محیط نیز استفاده نمود. گلدان‌های نورانی انواع مختلفی دارند. تنوع بالا در طرح و مدل این گلدان‌ها، باعث شده تا بتوان به‌راحتی یکی از انواع گلدان نوری که با محیط تناسب دارد را انتخاب نمود.

کاربرد گلدان نورانی

از گلدان‌های نورانی می‌توان در موقعیت‌هایی مانند جشن‌ها و مراسمات استفاده نمود و نورپردازی جذابی برای مراسم ایجاد کرد. گلدان‌های نورانی آذین پلی نور را می‌توان همچنین در ورودی و داخل هتل‌ها، رستوران‌‌ها، مراکز تجاری و تفریحی، ویلاها، مجتمع‌های اداری، ساختمان‌ها و منازل قرار داد و از فضای جذابی که این گلدان‌ها ایجاد می‌کنند؛ نهایت لذت را برد.

گلدان نوری آذین پلی نور، علاوه بر قابلیت نورانی‌شدن، دارای 16 رنگ مختلف است که این 16 رنگ در 4 ریتم رنگی زیبا و جذاب قابل تنظیم و استفاده هستند.

انواع گلدان نوری

به طور کلی گلدان نوری، دارای دو نوع برقی و شارژی است که افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود، یکی از این دو نوع را تهیه کنند. گلدان نوری شارژی، بدون اتصال به برق می‌تواند به مدت بیش از 10 ساعت  نور داشته باشد. از طرف دیگر، این گلدان‌ها از نظر سرعت شارژ نیز سریع هستند و به‌سرعت شارژ و آماده استفاده می‌شوند. نوع برقی این دسته از گلدان‌ها نیز، تنها در نحوه اتصال به برق تفاوت داشته و با اتصال دائم به برق می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مزایای گلدان نورانی

گلدان نورانی آذین پلی نور، مزایای متعددی دارد که این مزایا و ویژگی‌ها را می‌توان دلیل اصلی محبوبیت گسترده این دسته از گلدان‌ها دانست. به طور کلی مزایای گلدان نوری عبارت‌‌اند از:

  • مقاومت

     مواد پلی اتیلنی استفاده شده در تولید این دسته از گلدان‌ها، در برابر اشعه مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم هستند. همچنین مقاومت این محصولات، در برابر ضربه بسیار بالا است.
  • شست‌وشو

     شست‌وشوی گلدان نورانی بسیار آسان بوده و تنها با استفاده از یک دستمال می‌توان آن را تمیز نمود.
  • کیفیت بدنه

  •  بدنه این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصولات در برابر رنگ‌رفتگی، ضربه و آب مقاومت بالایی دارند. به عبارت دیگر این گلدان‌‌ها ضدضربه و ضدآب هستند.
  • طراحی

  •  طراحی جذاب و زیبای این محصولات به همراه طیف رنگی گسترده آن‌‌ها باعث شده تا برای هر فضا و موقعیتی مناسب باشند.
  • تنوع رنگی بالا

  •  این گلدان‌ها دارای 16 رنگ مختلف با قابلیت تغییر رنگ‌ها در 4 ریتم رنگی جذاب و زیبا هستند.

قیمت گلدان نورانی

یکی از موضوعات مهم در رابطه با این دسته از محصولات، قیمت آن‌ها است. قیمت گلدان نورانی، با توجه به کارایی، قابلیت‌‎ها و ویژگی‌های این محصول مقرون‌به‌صرفه است. به‌صورت کلی قیمت گلدان نوری، به متغیرهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به قیمت مواد اولیه، شرکت تولیدکننده، ابعاد و طرح محصول، برقی یا شارژی‌بودن و ... اشاره نمود. آذین پلی نور به‌عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان گلدان نورانی، این دسته از محصولات را در بهترین قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار می‌دهد.

خرید گلدان نورانی آذین پلی نور

آذین پلی نور تنها تولیدکننده محصولات دکپوراتیو پلی اتیلن و نورانی در ایران و خاورمیانه است که انواع مختلف این محصولات را تولید و عرضه می‌کند. مخاطبین محترم با خرید گلدان نورانی، زیبایی را به محیط و فضای داخلی و بیرونی کافه، رستوران، ساختمان، خانه و... هدیه می‌دهند. برای خرید گلدان نوری، همین حالا به وب‌سایت آذین پلی نور مراجعه کنید.