تم تولد نورانی

انواع تم تولد نورانی

تم تولد نورانی
مرتب‌سازی بر اساس:
تم تولد نورانی
تم تولد نورانی
میز سوارز مخروطی
میز سوارز مخروطی
المان شمعی پلی اتیلن نورانی
المان شمعی پلی اتیلن نورانی
المان هرم
المان هرم
توپ نورانی
توپ نورانی
میز سوارز کم عمق
میز سوارز کم عمق
میز سوارز عمیق قطر 70
میز سوارز عمیق قطر 70
میز سوارز کمر باریک مربع
میز سوارز کمر باریک مربع
میز سوارز کمر باریک پیچ
میز سوارز کمر باریک پیچ
میز سوارز کمر باریک گرد
میز سوارز کمر باریک گرد
میز استوانه تشریفات هلما
میز استوانه تشریفات هلما
میز مکعب مستطیل تشریفات هلما
میز مکعب مستطیل تشریفات هلما
میز مربع هلما
میز مربع هلما
یخدان رومیزی نورانی
یخدان رومیزی نورانی
باکس آینه نورانی
باکس آینه نورانی
میز تولد
میز تولد
میز دیجی
میز دیجی
کانتر هلال نورانی 160
کانتر هلال نورانی 160
کانتر بزرگ نورانی 220
کانتر بزرگ نورانی 220
کانتر وسط
کانتر وسط
کانتر گوشه
کانتر گوشه

تم تولد نورانی چیست؟

ایجاد فضای مناسب برای تولد نیاز به ترکیبی از تزئینات و اقلامی دارد که چشمگیر هستند. این مورد تم تولد نامیده می‌شود که در آن رنگ‌ها، طرح‌ها و سبک‌ها مکمل یکدیگر هستند تا جذابیت بصری بهتری داشته باشند. عناصر تزیینی مانند استریمر، بادکنک و یا شماره و حروف تم تولد نورانی همگی این مجموعۀ دلربا را تشکیل می‌دهند. در واقع تطابق جمعی این موارد به عظمت جشن تولد کمک می‌کند.

خرید تم تولد نورانی محدود به تولدها نیست، تزئینات مضمون برای رویدادهای متعدد مانند نامزدی، سالگرد ازدواج، و روز ولنتاین نیز مناسب است. با به‌کارگیری طرح‌های زیبا، فضایی کاملاً منطبق با ماهیت مناسبت ایجاد می‌شود. اگر می‌خواهید جشن تولدی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی ایجاد کنید، جشن خود را با تمی انتخاب کنید که مطابق با اولویت‌ها و سن فرد باشد و تأثیری ماندگار بر شما و مهمانانتان بگذارد.

برگزاری برخی جشن‌ها نیاز به برنامه‌ریزی و توجه ویژه دارند؛ زیرا همیشه به خاطر می‌مانند و در ذهن افراد ثبت می‌شوند. دکوراسیون داخلی و تزیینات محل برگزاری جشن یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در برنامه‌ریزی مراسم است و باید انتخاب المان‌های آن بادقت انجام شود. در طراحی داخلی، معمولاً یک قسمت از فضا به‌عنوان نقطۀ کانونی در نظر گرفته می‌شود و توجه بیشتری را به خود جذب می‌کند؛ این موضوع دقیقاً دربارۀ دکور محل برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز صادق است. به‌عنوان مثال می‌توان نقطۀ کانونی در جشن تولد، مراسم عروسی و همایش‌ها را میز برگزارکننده مراسم و صاحب جشن در نظر گرفت؛ بنابراین بهتر است برای آن بخش از المان‌های متفاوت و نورانی استفاده شود.

کاربرد تم تولد نورانی

استفاده از اعداد و حروف درخشان و تزئینی روشی همه‌کاره است که زیبایی بصری را به طیف گسترده‌ای از جشن‌ها و مهمانی‌ها اضافه می‌کند. می‌توان آن را در مهمانی‌های نامزدی، رویدادهای هالووین، مهمانی‌هایی مانند جشن دندانی، جشن تولد، سالگرد ازدواج و حتی جشن فارغ‌التحصیلی گنجاند. تم تولد نورانی جلوه خاصی به هر رویدادی می‌بخشد و یکی از لوازم جانبی ضروری برای هرکسی است که برای هر جشنی برنامه‌ریزی می‌کند. حروف و اعداد نورانی، اطراف را روشن می‌کنند و حال و هوای مهیج و مثبتی را ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، این محصولات پر جنب‌وجوش ماندگاری بالایی دارند و با مواد با کیفیتی ساخته شده‌اند که برای استفاده بی‌خطر هستند. آن‌ها رنگ، شخصیت و زرق‌و‌برق را به هر محیطی اضافه می‌کنند و مهمانان را مجذوب نمایش خیره‌کننده خود می‌کنند. به طور خلاصه، اگر می‌خواهید رنگی از درخشندگی و جذابیت را به رویداد خود بیاورید، حتماً این اعداد و حروف درخشان تزئینی را برای تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در نظر بگیرید.

مزایای استفاده از تم تولد نورانی

تم تولد نورانی، یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش تی‌پی‌سی دکور هستند که کیفیت جشن شما را چندین برابر می‌کنند. با استفاده از این اعداد نورانی، می‌توانید سن فرد، سال تأسیس یا افتتاح، عدد سالگرد و... را نشان دهید. اعداد نورانی همان‌طور که از اسمشان مشخص است، قابلیت نورانی شدن دارند و نور آن‌ها به کمک ریموت کنترل به 16 رنگ خاص و 4 ریتم متفاوت تغییر می‌کند. این محصولات در دو سایز کوچک و بزرگ تولید می‌شوند؛ سایز کوچک، مناسب قرارگیری بر روی میز، سکو و... است و سایز بزرگ این محصولات، به میز هم تبدیل می‌شوند. تنها با قرار دادن شیشه بر روی اعداد نورانی (سایز بزرگ)، می‌توانید یک میز اختصاصی و زیبا داشته باشید. اعداد نورانی، بسیار خاص هستند و با نورهای زیبای خود نمایش منحصر‌به‌فردی را اجرا می‌کنند. بدنۀ اعداد نورانی تی‌پی‌سی دکور ضدآب و ضدضربه است؛ بنابراین هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته بدون هیچ آسیب و تغییر شکلی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

قیمت تم تولد نورانی

قیمت تم تولد نورانی با اینکه جذابیت و زیبایی خیره‌کننده را به مراسم شاد شما می‌بخشند، اما در محدودۀ مناسبی قرار دارند. اگر اعداد نورانی را دوست دارید، بهتر است تا نگاهی به المان Love، توپ کروی نورانی، المان هرم، المان شمعی، کمان پلی‌اتیلن و آباژور رومیزی نیز بیندازید؛ زیرا این محصولات تکمیل‌کنندۀ هم هستند و در کنار هم شیک‌تر به نظر می‌رسند.

خرید تم تولد نورانی از شرکت تی‌پی‌سی دکور

مجموعه تی‌پی‌سی دکور بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ محصولات نوری پلی اتیلن در خاورمیانه است. با تمرکز بر محصولات نورپردازی لوکس و درجه‌یک، پیشنهادات آن‌ها علاوه بر تم تولد نورانی، شامل طیف گسترده‌ای از اقلام مانند گلدان‌های ایتالیایی، میز سوارز نورانی، فضاسازی سبز شهری و لایت باکس از جنس پلی اتیلن است. محصولات تی‌پی‌سی دکور از نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور و یا مستقیم از کارخانه قابل خریداری است. برای اطلاعات بیشتر، همین امروز با کارشناسان فروش آن‌ها تماس بگیرید.